poniedziałek, 22 września 2014

Zrobiłam to...

od dawna myślałam o zrobieniu tortu ze stertą owoców ułożoną na wierzchu. Takie cuda w wykonaniu blogowych kulinarnych królowych wyglądają wybitnie apetycznie, czemu miałabym nie spróbować? Przechadzam się po Lidlu i widzę te jesienne truskawki w gustownym koszyczku, wącham je (wszystko zawsze wącham, nawet pudełka z hermetycznie zamkniętą herbatą...siara;) ) i słyszę, jak do mnie szepczą "Zrób to, Agi..." I Agi to robi, wydaje ostatnie pieniądze i pędzi do domu, żeby wreszcie spróbować:) Oto on.







Torcik był całkiem niezły:)

Pozdrawiam truskawkowo!

2 komentarze:

  1. Nice... :-) Może by tak przepisik, Królowo? :-) Akurat jestem przed uroczystością.. :-) Torcik pierwsza klasa, foty też! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dziękuję:) Wykorzystałam ten przepis: http://www.mojewypieki.com/przepis/sernik-z-czarna-porzeczka-na-zimno . Najpierw robiłam z czarną p. jak jeszcze była - wyszedł GENIALNY. Potem zmodyfikowałam go, dodając truskawy ( to ten ze zdjęć) i niestety użyłam za dużo truskaw, nie zweryfikowałam ilości żelatyny i był nieco niestabilny;) Polecam ten porzeczkowy za to, myślę, że z malinami byłby równie dobry:)

      Usuń